נערות ליווי ההיסטוריה העסקים והחוק של הזנות

הזנות קיימת מאז ימי קדם, עם אזכורים של חצרנים במסופוטמיה, מצרים העתיקה, ובכל רחבי העולם היווני-רומי. במאה ה-19 הפך סחר הזנות לעסק מבוסס ורווחי, המשרת את מעמד הביניים החדש. המקרה הבולט הראשון של חקיקה נגד זנות באירופה היה בבריטניה במהלך המאה השתים-עשרה, ורק במאה העשרים החלו ממשלות להתייחס ברצינות לנושא הזנות.

בסחר המין של היום, נערות טלפון נמצאות בכל מקום, החל מזונות רחוב ועד שירותי ליווי יוקרתיים ובלעדיים. נערות ליווי הן בדרך כלל נשים ששוכרות את שירותיהן כדי לספק חברות ושירותי מין ללקוחות גברים. ניתן למצוא אותם עובדים בפעולות עצמאיות בקנה מידה קטן או בשירותי ליווי גדולים יותר. כמו בכל עסק, החוויה של נערות ליווי משתנה מאוד, בהתאם לאדם, רמת השירותים הניתנים וכיצד הם פועלים.

ישנם מספר מודלים עסקיים בסיסיים בעולם הזנות. זנות רחוב היא הנפוצה ביותר ונוטה להיות הצורה הבולטת ביותר של עבודת מין. עובדי רחוב עובדים בדרך כלל עבור סרסור או גברת או פועלים באופן עצמאי בסביבה לעתים קרובות לא מפוקחת ולפעמים מסוכנת. נערות ליווי עצמאיות פועלות כמו יזמים עצמאיים אחרים, ומפרסמות את שירותיהן באמצעות האינטרנט, עיתונים או מקורות אחרים. חלק מהנערות פועלות בשירותים בלעדיים ומשרתות קהל לקוחות ספציפי, ולעתים קרובות גובות עמלות גבוהות עבור שירותיהן.

הגיל הממוצע של הזונות נע בין 18 לאמצע שנות ה -30, אם כי כל אדם מעל גיל 18 יכול להיכנס לעסק. המחירים לנערות ליווי adult-escorts.info – המלצה משתנים מאוד בהתאם לאזור הגיאוגרפי, השירותים הניתנים והמאפיינים האישיים של הנערה, כגון יופי, גיל, ניסיון וכו'.

עסקי הזנות מוסדרים מאוד ברוב המדינות. חוקי הזנות מתוארכים לאימפריה הרומית והשתנו מאוד במהלך השנים. לדוגמה, בארה"ב זנות מסווגת כפשע עוון ברוב המדינות, שהעונש עליו הוא קנסות ו / או מאסר. במדינות רבות, כולל רוב אירופה, הזנות היא חוקית ומוסדרת, כלומר היא מוכרת כעיסוק לגיטימי ופועלת לפי חוקים המתווים דרישות בריאות, בטיחות ומס. מדינות אחרות הפכו את הזנות לחוקית, אך מציבות תקנות מחמירות על וקובעות חוקי הלבנת הון, פשע מאורגן וסחר בבני אדם שמטרתם לצמצם את הפעילות הפלילית הקשורה לכך.

לגליזציה ורגולציה של זנות הייתה במידה רבה התפתחות חיובית במונחים של הגנה על זכויותיהם ובטיחותם של לקוחות וזונות כאחד. זה גם מועיל לתעשיית המין, שכן הוא מעודד תחרות ושקיפות, מעלה את השכר לעובדי מין, והופך את התעשייה למקור הכנסה לגיטימי עבור ממשלות. עם זאת, במדינות ובערים מסוימות, ההתנגדות ללגליזציה ולרגולציה ממשיכה להיות חזקה, תוך ציון חששות מוסריים לגבי התעשייה, חששות לביטחון הציבור וחששות מעלייה בסחר בבני אדם בשווקים חוקיים.

זנות נותרה סוגיה חברתית מורכבת ועדיין יש ויכוח רב האם לגליזציה ורגולציה הן גישה יעילה לטיפול בנושאים אלה, או אם עבודת מין צריכה להיות פלילית לחלוטין. עם זאת, ברור שלנערות ליווי יש היסטוריה ארוכה ברוב התרבויות והן חלק מהנוף הכלכלי כיום. למרות הנוכחות הגוברת של עבודות מין חוקיות ובלתי חוקיות, נוכחותן נותרה במידה רבה בלתי מובנת ושנויה במחלוקת, במיוחד בכל הנוגע לזכויות אדם וניצול נשים. מסיבה זו יש להמשיך לטפל בסוגיות המשפטיות והחברתיות סביב זנות, ולהתייחס לנערות באותו כבוד והערכה כמו כל עובד לגיטימי אחר.

בלוג סקס - מאמרים נוספים

הוא מורכב העולם של נערות ליווי תובנה על המקצוע השנוי במחלוקת

הוא מורכב העולם של נערות ליווי: תובנה על המקצוע השנוי במחלוקת

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, הן כבר מזמן נושא של קסם, סקרנות ומחלוקת. מלהיות מוצגת כפיתוי מפתה בתרבות הפופולרית ועד להיות מושמצת כנשים לא מוסריות, המקצוע של להיות נערת ליווי היה סטיגמה כבדה…
הוא מורכב העולם של נערות ליווי: תובנה על המקצוע השנוי במחלוקת
העולם המרתק של נערות ליווי מבט מקרוב על חייהן של בנות לוויה מקצועיות

העולם המרתק של נערות ליווי: מבט מקרוב על חייהן של בנות לוויה מקצועיות

נערות ליווי, הידועות בכינוין נערות ליווי, היו נושא לסקרנות ולמחלוקת בחברה שלנו. לעתים קרובות מוצג בתקשורת כסמל של ארוטיקה והנאה, יש כל כך הרבה יותר חברים מקצועיים אלה ממה שנראה לעין. בפוסט בבלוג זה, נבחן…
העולם המרתק של נערות ליווי: מבט מקרוב על חייהן של בנות לוויה מקצועיות
10 טיפים סקס כדי לתבל את המשחק בחדר השינה שלך

10 טיפים סקס כדי לתבל את המשחק בחדר השינה שלך

סקס הוא חלק בלתי נפרד מכל מערכת יחסים רומנטית. זוהי דרך עוצמתית להביע אהבה, לחזק אינטימיות ולהתחבר לבן הזוג שלך ברמה עמוקה יותר. אבל כמו כל היבט של מערכת יחסים, סקס דורש מאמץ, יצירתיות וחקירה…
10 טיפים סקס כדי לתבל את המשחק בחדר השינה שלך
עלייתן של נערות ליווי מבט מקרוב על עולם החברות ברמה גבוהה

עלייתן של נערות ליווי: מבט מקרוב על עולם החברות ברמה גבוהה

כשאנשים שומעים את המונח "נערות ליווי", מוחם עשוי מיד לקפוץ לתמונות של פעילויות בלתי חוקיות או מפעלים מפוקפקים. עם זאת, המציאות של נערות ליווי בעולם המודרני רחוקה מהקונוטציות השליליות הללו. למעשה, עולם נערות הליווי הפך…
עלייתן של נערות ליווי: מבט מקרוב על עולם החברות ברמה גבוהה

בלוג סקס